Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja spletne trgovine Magnetiks.
Magnetiks je blagovna znamka podjetja Spletna trgovina Barbara Čebulj s.p., ki deluje na naslovu Tržaška ulica 5, 6310 Izola.
Spletna trgovina izdelkov blagovne znamke Magnetiks posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.
Za nakup izdelka Magnetiks ni potrebna registracija. V splošnih pogojih o poslovanju spletne trgovine Magnetiks predstavljamo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in trgovcem. Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom teh splošnih pogojev ter da se z njimi v celoti strinjate.
Cene in ažurnost podatkov
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Omejeno veljavnost imajo le izdelki, ki so v akciji. Te cene veljajo samo do odprodaje zalog oz. do navedenega datuma. Vse cene so v EUR. Podjetje ni davčni zavezanec.
Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju ažurnih in točnih podatkov, ni izključena možnost napak. Dopuščamo možnost, da ne utegnemo pravočasno popraviti podatkov (o ceni, lastnosti izdelkov, dobavnem roku, zalogi) in v teh primerih, vas o spremembi obvestimo ter omogočimo rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo (preklic naročila ali povračilo kupnine).
Nakupovanje
Nakupovanje v spletni trgovini Magnetiks je omogočeno 24 ur na dan, vse dni v letu. Ob vsakem izdelku so navedeni naslednji podatki:
ime in opis izdelka (do strani s podrobnim opisom posameznega izdelka dostopate s klikom na sliko izdelka ali ime izdelka),
cena izdelka ter morebitna akcijska cena ter
dodatni opis izdelka.
Izdelke dodajate v nakupovalno košarico. Vsak trenutek lahko urejate stanje v vaši košarici (spreminjate količine, odstranjujete in dodajate izdelke). Izpisan je strošek dostave, ki znaša 4,50 EUR za Slovenijo ob nakupu enega izdelka ali več izdelkov. Pošiljke pošiljamo preko Pošte Slovenije ali GLS dostavne službe.
Nakup zaključite s klikom na blagajno:
1. Izberete naslov za dostavo, dodate nov naslov za dostavo ter državo dostave.
2. Plačilo je možno s kreditno kartico ali preko sistema PayPal.
3. Pregledate naročilo ter po potrebi spremenite količino.
4. Zaključite nakup s pregledom vašega naročila in klikom na gumb »zaključite naročilo« na koncu povzetka nakupa.
V primeru, da bi želeli katerega od korakov spremeniti, se lahko pomikate nazaj po nakupnem procesu s kliki na »spremeni« ali »nazaj«.
5. Vnesete podatke za dostavo izbranih izdelkov in potrdite naročilo. Preusmerjeni boste na potrditveno stran, kjer se vam izpiše zahvala za nakup. Vaše naročilo bo s tem oddano in po mailu boste prejeli potrditev naročila. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času (vsa naročila potrdimo v roku 1-7 delovnih dni).
6. Naročilo sprejeto – po oddaji naročila prejmete po elektronski pošti obvestilo, da je naročilo sprejeto in kdaj bo odposlano (najdaljši rok je 7 dni od oddanega naročila).
7. O morebitni spremembi ali preklicu nas obvestite po elektronski pošti na info@magnetiks.si. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti podatkov, vas lahko pokličemo na kontaktno telefonsko številko, ki ste nam jo zaupali.
8. Naročilo odpremimo – v dogovorjenem roku izdelek pripravimo in odpošljemo, v skladu z obvestilom v potrditvenem sporočilu. Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled.
Načini plačila
Naročeno blago je možno plačati s plačilo kartico ali preko plačilnega sistema PayPal.
Do končnega plačila je blago v lasti podjetja Barbara Čebulj s.p.
Pakiranje in dostava
Stroški pakiranja in dostave enega paketa na naslov v Sloveniji znašajo 4,50 EUR.
Dobavni rok
Odprema naročenega blaga se izvrši najkasneje 1-7 delovnih dni po oddanem naročilu (naročila do 16. ure preteklega dne).
Odstop od nakupa
Skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov imate pravico, da nam v 14 dneh od prevzema blaga sporočite, da odstopate od pogodbe in sicer z elektronskim sporočilom na naslov info@magnetiks.si, ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Blago pa lahko tudi v roku 14 dni po prevzemu vrnete brez predhodnega pisnega obvestila. Izdelke vrnete na naš naslov: Barbara Čebulj s.p., Tržaška ulica 5, 6310 Izola. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 14 dni po prevzemu.
Edini strošek, ki vas bremeni, je neposreden strošek vračila izdelkov. Stroške vračila nosite v znesku, ki ga zaračuna izbrana dostavna služba. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v nespremenjenem stanju in originalni embalaži, razen če so uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. V kolikor izdelek začnete uporabljati in si premislite, izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Podjetje Barbara Čebulj s.p. ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo tem splošnim pogojem o poslovanju. Ob vračilu blaga lahko zahtevate vračilo denarja, dobroimetje ali drug izdelek. Pri vračilu denarja vam kupnino, zmanjšano za stroške dostave, vrnemo na transakcijski (osebni) račun, najkasneje v roku 14 dni. Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu sporočili razlog, saj nam bo to koristilo pri izboljševanju naše ponudbe in posodabljanju naših storitev, kar pa ni pogoj. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Kopru.
Pravica do odstopa v primeru naročila. Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi v procesu obdelave naročila, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.
Reklamacije pošiljk
V primeru kakršnihkoli težav s pri nas kupljenimi izdelki, napačno dostavljeno pošiljko in v podobnih primerih vam bomo prisluhnili z vso pozornostjo ter pomagali rešiti težavo oziroma vam posredovali ustrezne napotke. Sporočite nam svojo težavo na info@magnetiks.si in potrudili se bomo, da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času.
Naša napaka
V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov, nas morate o tem obvestiti v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Prosimo, da izdelke vrnete v originalni prodajni embalaži ter v stanju v kakršnem ste izdelek prejeli. Znesek v vrednosti vrnjenega izdelka, brez stroškov prodaje oz. dostave vam bomo vrnili, priznali kot dobropis ali vam na vašo željo poslali novo izbrane izdelke.
Poškodba izdelka med dostavo
Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavno službo, ki izvrši dostavo. V kolikor menite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti poštarja oziroma kurirja. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga Pošta Slovenije oziroma dostavna služba GLS upošteva le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, katerega je dostavljavec dolžan podpisati. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.